ניהול מגדלי מגורים

ניהול מגדלי מגורים - רמת חיים גבוהה מסביב לשעון

מגדלי מגורים צצים בישראל בשנים האחרונות כמעט כמו פטריות אחרי הגשם, מגשימים חלום של רבים שרוצים לחיות ברמת חיים גבוהה (תרתי משמע) ולקבל את כל היתרונות של חיים בטופ.

אבל עם הגובה באה גם המורכבות של ניהול מגדל מגורים, שיש לו מגוון צרכים מורכבים ותובעניים בהרבה לעומת בניין מגורים רגיל.

אז מה מצריך ניהול מגדלי מגורים ואיך תבחרו את החברה שתתן לכם את השירות?

מטריה מקיפה של שירותים עם ניהול מגדלי מגורים

בישראל כל בניין בן 10 קומות ומעלה, נחשב למגדל, אבל היום אפשר למצוא בישראל גם מגדלי מגורים של 20-30 וגם 60 קומות.

אין ספק כי ניהול של מגדלים בגבהים כאלה הוא משימה לבעלי מקצוע.
מדובר על עשרות ולפעמים גם מאות דיירים בבניין, כאשר ניהול המערך הזה כולל גם תחזוקה של מתקנים רבים שהם חיוניים לתפקוד תקין של המגדל, כמו גנרטורים, מעליות, משאבות, מערכות גילוי אש ועשן ועוד, לצד מתקנים המיועדים לרווחת התושבים, כמו חדר כושר, בריכה, ג'ימבורי לילדים ועוד.

כל אלה מצריכים יכולות ניהול, תחזוקה ותפעול כמעט כמו של בית מלון, או יישוב קטן.
לכן כיום, חברות המציעות ניהול מגדלי מגורים הן חברות מקצועיות, בעלות יכולת לתת מעטפת מקיפה ומלאה של שירותים, המטפלת בכל צרכי הבניין והדיירים.

שירותים במסגרת ניהול מגדלי מגורים

סוג השירותים הניתנים על ידי חברת ניהול מגדלי מגורים הם מקצועיים ומוקפדים, כאשר השירותים ניתנים מתוך מודעות לצרכים הייחודיים של בניין בסדר גודל כזה. לדוגמה:

שירותי אחזקה למגדלים

השירותים כוללים תחזוקה שוטפת ותחזוקה מונעת כדי לשמור על תקינות המערכות השונות, לצד טיפול ייחודי במתקנים שקיימים רק במגדלים, כמו משאבות מים, מספר מעליות בכל בניין, לובי רחב ידיים, מערכות גילוי אש ועשן מורכבות ועוד.

שירותי אבטחה למגדלים

עוד שירות ייחודי הניתן בעיקר במגדלי מגורים הוא שירות אבטחה. שומרים המנהלים את הנכנסים לבניין ומוודאים שהדיירים והרכוש מקבלים הגנה מלאה לפי הצורך.

שירותי ניקיון וגינון

ניקיון וגינון הם צורך הכרחי בכל בניין מגורים, אך במגדלים מדובר על היקף עבודה גדול יותר ולעיתים גם על סטנדרט גבוה יותר לפי דרישת הלקוח. חברת ניהול מנהלת את העובדים, מפקחת עליהם, דואגת למחליפים לפי הצורך ומוודאת שהבניין מקבל את כל מה שהוא צריך.

גבייה וניהול חשבונות

עם מספר גדול של בתי אב המתגוררים במגדל מגורים ועם רשימה ארוכה יותר של צרכים ודרישות, ניהול חשבונות וגבייה במגדלי מגורים היא משימה בפני עצמה, המצריכה התנהלות מקצועית ושקופה מול בעלי הנכסים, לצד ניהול מוקפד ומדויק של הכספים הנכנסים והיוצאים.

ניהול מגדלי מגורים עם דיירקט נדל"ן

צוות דיירקט נדל"ן מתמחה במתן שירותי מעטפת לבעלי נכסים באזור חיפה וחוף הכרמל כדי לאפשר לכל בעל נכס למצות את המיטב מהנכס שלו, ליהנות מאיכות חיים גבוהה ולשמור על סטנדרט גבוה של רמת חיים, על ידי ניהול מוקפד של הנכס.

נבחרת החלומות של עולם הנדל"ן עומדת לרשותכם לכל צורך - צרו קשר למידע נוסף!

מחפשים חברת ניהול? בואו נדבר