ניהול חשבונות וגבייה

ניהול חשבונות וגבייה - השירות שנותן לכם שקט נפשי

כל בניין צריך מישהו שינהל עבורו את החשבונות ואת הגבייה - גביה של דמי ועד בית ודמי ניהול, ניהול חשבונות של תשלומים לספקים, תשלום חשבונות ומעקב אחר תקציב הבניין למגוון רחב של צרכים.

חברת דיירקט נדל"ן מספקת במסגרת שירותי אחזקה וניהול מבנים גם שירותי ניהול חשבונות וגביה על ידי צוות מקצועי, שנותן לכם שקט נפשי מהמסד ועד הטפחות.

שירותי גבייה וניהול חשבונות לבניין

בין אם אתם גרים בבניין משותף או חולקים בניין מסחרי עם עסקים נוספים, אתם יודעים שכל בעלי הנכסים והשוכרים בבניין צריכים להשתתף בהוצאות על תחזוקה וניקיון של השטחים המשותפים.

שטחים אלה כוללים את הגינה, שזקוקה לטיפוח וגינון, ניקיון חדרי מדרגות ולובי, שירותי תחזוקה, תיקון תקלות וביצוע פעולות של אחזקה מונעת, את התשלום לחברת המעליות, לרשות הכבאות וההצלה, טיפולי הדברה וריסוס תקופתיים לבניין, טיפולים שוטפים במערכת המים, החשמל, התקשורת ועוד מתקנים כאלה ואחרים שמשרתים את כל משתמשי המבנה.

עם זאת, תהליכי הגבייה יכולים להיות מטלה מכבידה למתנדבים שמנהלים את ועד הבית.
כאן נכנסים לתמונה שירותי גבייה מסודרים, עם חברת ניהול בניינים מאורגנת, שעושה את עבודתה באופן נטול פניות, חלק ומסודר.

הגביה יכולה להתבצע על ידי הוראת קבע או דרך אפליקציה ייעודית, כאשר המטרה היא להסדיר את התשלומים מראש ולדעת שכל הוצאות הבניין הצפויות והבלתי צפויות - מכוסות מראש.

ניהול חשבונות לבניין - למה צריך את זה?

לאחר שכספי הועד מועברים לחשבון בנק ייעודי, שירותי ניהול חשבונות עוסקים בניהול מאזן חודשי עבור הבניין.

נוסף על הפקת דוחות תקופתיים על הוצאות הבניין, אותם ניתן ורצוי להפיץ בין כל הדיירים ובעלי הנכסים, שירותי ניהול חשבונות נועדו כדי להבטיח שבכל רגע נתון יש מספיק כסף בחשבון כדי לשלם חשבונות שוטפים וגם כדי לממן הוצאות בלתי צפויות כמו תיקון של מערכת החשמל המרכזית, תיקון תקלה באינטרקום, החלפת נורות חשמל בלובי וכן הלאה.

ניהול חשבונות מקצועי מבטיח שגם כאשר תרצו לבצע שיפוץ בבניין, יהיה לכם תקציב לעשות זאת.

התשלומים לספקים ובעלי מקצוע העובדים בבניין מתנהל בצורה מסודרת ושוטפת, כאשר שירותי ניהול ואחזקה מקיפים כוללים גם ניהול מכרזים ובחירת בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, ניהול ופיקוח על העבודות, תשלום במועד תוך וידוא שהעבודה התבצעה כראוי ומימוש אחריות במידת הצורך.

תקציב ניהול הבניין מותאם לרמת התחזוקה הנדרשת לפי רמת המורכבות של הבניין וסביבתו ולפי דרישת הלקוחות, תוך חלוקת תקציב שנתית, תיוק קבלות וחשבוניות, תיעוד הוצאות והפקת דוחות תקופתיים לצורך שקיפות מלאה מול בעלי הנכסים.

מחפשים חברת ניהול? בואו נדבר