ניהול ועד הבית

ניהול ועד הבית - לדעת שהבניין תמיד בידיים טובות

זוכרים שפעם היה ועד בית שהיה דואג בהתנדבות לכל צרכי הבניין? 

מתנדבים שאכפת להם היו מתעסקים בגביית דמי ועד מהדיירים, מחפשים אחר בעלי מקצוע לביצוע תיקונים, מתנהלים מול חברת החשמל והגז כדי לטפל בחשבונות ותקלות, רבים עם השכנים מדי פעם על אשפה שנזרקה במקום הלא נכון ומנהלים את המנקה, את הגנן ואת איש התחזוקה?

אז היום התמונה קצת השתנתה והדברים יכולים להיות הרבה יותר פשוטים.

חברת ניהול ועד בית - לוקחת את העניינים לידיים

חברת ניהול ועד בית עושה כל מה שוועד בית מסורתי עשה בימים עברו, אבל בצורה מקצועית ומקיפה הרבה יותר.

למה הכוונה?
החל מגביית דמי ועד בית ועד שירותי אחזקה, ניקיון וגינון, ניהול בעלי מקצוע ופרסום מכרזים ועד הנהלת חשבונות - הכל מתנהל בצורה מסודרת על ידי אנשי מקצוע שעושים הכל על הצד הטוב ביותר - כי זו העבודה שלהם.

גביית דמי ועד בית

אחת המטלות הפחות נעימות עבור רוב ועדי הבתים היא גביית דמי ועד בית מהדיירים בבניין. אבל עם חברת ניהול ועד בית, המטלה הלא נעימה נעלמת כלא הייתה. החברה גובה דמי ועד מהדיירים בצורה מסודרת באמצעות אפליקציה ייעודית, או הוראת קבע ואפילו על ידי גביית צ'קים לכל השנה מראש - אנשי מקצוע שעושים זאת בצורה מקצועית וחסרת פניות, מוודאים שהתשלומים נכנסים בזמן ודואגים לאמצעים המסודרים שיאפשרו זאת.

ניהול עבודות שוטפות

עבודות שוטפות כמו גינון וניקיון מתבצעות בבנייני מגורים באופן קבוע, על ידי עובדים שזהו עיסוקם המרכזי.
כאשר חברה מסודרת מנהלת את העובדים הללו, העבודה מתבצעת מול מנהלים מקצועיים, שדואגים לפקח על העבודה, דואגים למחליפים בימים של מחלה או חופשה, משלמים את השכר לפי החוק וגם מפטרים כשעולה הצורך.

פרסום מכרזים וניהול בעלי מקצוע

עבודת פחות קבועות כמו החלפת נורות חשמל, תיקון תקלות וחידוש צבע בלובי, תיקון האינטרקום או המעלית - כל אלה עבודות חיוניות שמישהו צריך לנהל בצורה מקצועית. כאשר חברת ניהול ועד בית מנהלת את העניינים, קל לה יותר לקבל הצעות מחיר טובות יותר ולאתר בעלי מקצוע איכותיים. החברה מפקחת על איכות העבודות ודואגת לשלם לספקים בזמן, תוך שהיא מוודאת גם מימוש של תקופת האחריות אם עולה הצורך.

ביצוע עבודות תקופתיות

תחזוקת הבניין היא עבודה שלעולם לא נגמרת. נוסף על ניקיון, גינון ותחזוקה שוטפת, יש עבודות שצריכות להתבצע באופן תקופתי, כמו הדברה מונעת לפני הקיץ או הדברה של מזיקים שכבר נמצאים בבניין.
תיקון וחידוש של מערכת האיטום על הגג ועל קירות חוץ, תחזוקת מערכת סולארית על הגג ועוד.

איכות חיים מקסימלית במינימום מאמץ

חברת דיירקט נדל"ן מספקת מעטפת שירותים מלאה למשקיעים ובעלי נכסים, כולל ניהול ועד בית תוך הקפדה על שקיפות מלאה על ידי הפקת דוחות תקופתיים ותקשורת מלאה עם דיירי הבניין. 

מחפשים שירות ניהול ועד בית שיתן לכם שקט נפשי וישמור על איכות החיים בבניין? דברו איתנו!

מחפשים חברת ניהול? בואו נדבר