ניהול בתים משותפים

ניהול בתים משותפים - לוקחים את איכות החיים שלכם ברצינות

ניהול בית משותף הוא הדרך העיקרית והחשובה לשמור על איכות החיים של הדיירים ועל ערך הנכסים בבניין, על ידי טיפול בכל צרכי הבניין והדיירים במגוון תחומים.

כיום, שלא כמו בעבר, צרכים אלה נחשבים מורכבים ותובעניים, כמו גם סטנדרט מגורים גבוה שהפך מקובל בשנים האחרונות, כאשר לרוב האנשים אין את הזמן הפנוי הנדרש כדי לנהל את ועד הבית בצורה המסורתית.

כאן נכנסת לתמונה חברת ניהול בתים משותפים שעושה עבורכם את העבודה בצורה מקצועית.

חברת ניהול בתים משותפים - מטפלים בבניין שלכם ובכם

חברת ניהול בתים משותפים היא חברה שיש לה את הכלים המקצועיים, את הגישה לבעלי מקצוע איכותיים, את הידע והניסיון הנדרש כדי לתת לבתים משותפים את המענה המקצועי האולטימטיבי.
מגוון השירותים הוא רחב ומספק את כל צרכי הבניין והדיירים:

גבייה וניהול חשבונות -

ניהול ההכנסות כולל גביית דמי ועד בית מכל הדיירים בצורה מסודרת, כך מונעים סכסוכים ומצמצמים סרבני תשלום או עיכובים בתשלום דמי הוועד. במקביל מתבצע ניהול חשבונות מסודר ושקוף מול הדיירים, הכולל תשלום חשבונות ולספקים, ניהול מאזן חודשי כדי לוודא כיסוי קבוע של ההוצאות השוטפות והוצאות בלתי צפויות ועוד.

גינון וניקיון -

השירותים השוטפים והקבועים שחייבים להתקיים בכל בניין, מבטיחים איכות חיים גבוהה לדיירי הבניין, שומרים על רמת תברואה נאותה ועל בניין מטופח לכל אורך השנה. חברת ניהול בתים משותפים מנהלת את העובדים הקבועים, תוך מתן שכר ותנאים לפי החוק, מחליפים לפי הצורך, פיקוח על העבודה ועוד.

תחזוקה -

החל בהחלפת נורה שרופה בלובי ועד תיקון ידית שבורה של דלת הכניסה - חברת ניהול בתים משותפים מחויבת לדאוג להכל, לצד ביצוע עבודות של תחזוקה מונעת כדי לשמור על תפקוד תקין של מערכות הבניין במעגל השנה.

עבודות תקופתיות -

עבודות תקופתיות כמו ריסוס והדברה מתבצעות אחת לשנה או יותר - לפי הצורך, טיפול במערכת סולארית על הגג, חידוש ותיקון ליקויים במערכת האיטום של הבניין, חידוש הגינה ומערכת ההשקיה אחת לשנה שנתיים, בדיקת תקינות למעלית, שיפוצים קלים ועוד.

יתרונות של שירות ניהול בתים משותפים

נוסף על מגוון השירותים המקצועיים, חברת ניהול בניינים מביאה איתה את כל הסיבות הנכונות לבחור בשירות מקצועי:

חברת דיירקט נדל"ן מספקת מעטפת של 360 מעלות לכל מה שבעלי נכסים צריכים כדי לשמור על ערך הנכס ולקבל איכות חיים בסטנדרט גבוה. מחפשים חברת ניהול בתים משותפים שיכולה לתת לכם יותר? דברו איתנו!

מחפשים חברת ניהול? בואו נדבר