שירותי אחזקת מבנים

שירותי אחזקת מבנים

אחזקת מבנים מבית דיירקט נדל"ן הוא שירות שמיועד לשמור על ערך הנכסים שלכם במבנה ואף להעלות אותו, תוך הבטחה שאיכות החיים שלכם בנכס תהיה תמיד בסטנדרט שאתם מצפים לקבל.

חברת דיירקט נדל"ן מספקת מעטפת שירותים הכוללת את כל מה שאתם צריכים כדי למצוא את הנכס המושלם, לנהל אותו ולהפיק ממנו את הרווח המקסימלי.

מה כוללים שירותי אחזקה למבנים?

כל מבנה - בין אם הוא בניין מגורים או בניין משרדים, בניין מסחרי או ציבורי - צריך תחזוקה שוטפת ופעולות שוטפות של טיפוח, כדי לשמור על תפקוד תקין של המערכות השונות, על ערך הנכסים ועל איכות החיים של הדיירים.
לשם כך דרושים בעלי מקצוע שיש להם את הכלים, הידע והניסיון לבצע את הפעולות הנדרשות לתיקון תקלות וביצוע תחזוקה מונעת. 

חברה המספקת שירותי אחזקת מבנים מרכזת תחתיה את כל בעלי המקצוע הנדרשים, תוך ניהול הצעות מחיר משתלמות, פיקוח על העבודות ויישום אחריות מקצועית במידת הצורך.
מגוון השירותים בתחום אחזקת מבנים כולל:

שירותי ניקיון

שירותי ניקיון למבנים כוללים ניקיון תקופתי שוטף לפי הצורך ולפי דרישת הלקוח, בתדירות הרצויה, כדי לשמור על איכות חיים גבוהה ועל רמת תברואה מספקת. שירותי ניקיון כוללים ניקיון חדרי מדרגות, לובי וקומות, ניקיון חלונות, מעברים ודלתות, ניקיון המעלית וכל החללים המשותפים במבנה, כולל חצרות ומגרש חניה.

גינון והשקייה

שירותי גינון והשקיה הם חיוניים כדי לשמור על חזות מטופחת, שמעלה את ערך הבניין ומשפיעה על התחושה הטובה של הנכנסים. שירותי גינון יכולים לכלול גם הקמת גינה במידת הצורך וכן כוללים גיזום והדברת עשבים, שתילת צמחים לפי הצורך, טיפול במערכת ההשקיה, כיוון שעון השקיה לפי עונות השנה לטובת ניהול משאבים חכם, תיקון תקלות במערכת ההשקיה, גיזום עצים ועוד.

ריסוס והדברה

שירותי ריסוס והדברה נדרשים בכל בניין לפחות אחת לשנה, כדי למנוע חדירת מזיקים שונים למבנה, במקרים שונים, יש לבצע הדברה ממוקדת. שירותי ריסוס והדברה עשויים לכלול ריסוס נגד ג'וקים בקיץ, פיזור מלכודות נגד מכרסמים בחדרי אשפה ובחצר, טיפול במים עומדים בסביבת הבניין ועוד. כדי להרחיק את המזיקים באופן שוטף אנו דואגים לשמירה על רמת תברואה נאותה ועל בניין נקי ומטופח.

שירותי אחזקת מבנים עם חברת דיירקט נדל"ן

חברת דיירקט נדל"ן מציגה את נבחרת החלומות של הנדל"ן - ניהול נדל"ן ושירותי אחזקת בניינים. החברה מציעה מעטפת שירותים משלימה, שמבטיחה לכם שקט נפשי בידיעה שכל תהליכי ניהול הנכס שלכם נמצאים בידיים מקצועיות. 

אנו מקפידים לתת ללקוחותינו שירות אדיב בשקיפות מלאה וליווי שעונה על כל הצרכים, כדי לאפשר לכם להפיק את המקסימום מהנכס שלכם.

צרו קשר למידע נוסף!

מחפשים חברת ניהול? בואו נדבר