שירותי ניהול ואחזקת מבנים ונכסים

דיירקט נדלן: שירותי ניהול ואחזקת מבנים ונכסים

לאחר איתור ורכישה של הנכס המושלם, יש עוד הרבה עבודה שלא נגמרת לעולם - טיפוח הנכס ותחזוקה שלו, כדי לשמור על הערך של הנכס ואף להעלות אותו עם הזמן.

שירותי ניהול מבנים ואחזקת נכסים מבית חברת דיירקט נדל"ן מבטיחים שהנכס שלכם יעמוד תמיד בסטנדרטים שאתם מצפים לקבל ויספק לכם את איכות החיים שמגיעה לכם.

ניהול נכסים ואחזקת מבנים מבית טוב

חברת דיירקט נדל"ן מתמחה בשוק הנדל"ן באזור חיפה ומספקת one stop shop לבעלי נכסים ומשקיעים בנדל"ן מכל הסוגים - מסחרי, פרטי, או ציבורי, פרויקטים גדולים ונכסים קטנים בכל מה שנדרש לצורך ניהול הנכס ותהליכי נדל"ן שונים.

לקוחותינו מקבלים מעטפת מלאה של שירותים שעונה על כל צורך אפשרי בתחום, כולל שירותי ניהול ואחזקת נכסים ומבנים, הכוללים מעטפת רחבה של שירותים לשמירה על איכות הנכס ועל איכות חיים גבוהה:

ניהול ועד בית

בכל בניין משותף, שירותי ניהול ועד בית נחשבים לצורך חיוני. שירות המאפשר לועד הבית לעסוק רק בפיקוח עליון על הנעשה ולהשאיר את העבודות בשטח לצוות מקצועי: גביית דמי ועד מסודרים מכל דיירי הבניין וניהול חשבונות, טיפול בעובדים וטכנאים, השמת עובדים מתאימים, פיטורין במקרה הצורך, טיפול בביטוחים, תיקון תקלות, עמידה בקשר עם בעלי מקצוע, ביצוע מכרזים, קבלת הצעות מחיר ועוד.

אחזקת מבנים ונכסים

שירותי אחזקת המבנה והנכס שלכם כוללים טיפול שוטף בדרישות התחזוקה של הנכס, כמו החלפת נורות חשמל וחיזוק ברגים במקרה הצורך ועד ביצוע עבודות תחזוקה מורכבות כמו תיקון תקלות במערכת החשמל והמים, עבודה מול טכנאים מקצועיים ובעלי מקצוע בתחומים שונים, קבלת הצעות מחיר ופיקוח על ביצוע העבודות הללו, תשלום לספקים ומימוש אחריות על ביצוע העבודה במידת הצורך. שירותי אחזקה כוללים גם ביצוע, פיקוח וניהול של עבודות שיפוצים מורכבות יותר - בהתאם לדרישת בעלי הנכס ולפי הצורך.

שירותי ניקיון

ניקיון שוטף של הנכס וסביבתו הוא אחד התנאים ההכרחיים לשמירה על איכות חיים גבוהה בנכס, בין אם זהו נכס עסקי, או מסחרי, ציבורי או פרטי.
זהו גם תנאי הכרחי לשמירה על ערך גבוה של הנכס וכן שירות המיועד בין היתר לשמור גם על רמה נאותה של תברואה, מניעת תקלות ומניעת סכנות בסביבת הנכס ועוד. שירותי ניקיון על ידי חברת ניהול נכסים ובניינים מביאים איתם גם את היתרון של ניהול עובדי הניקיון על ידי החברה, כולל תשלום שכר מסודר, תנאים וביטוח כחוק, מחליפים במקרה של היעדרות ועוד.

שירותי גינון לבניין ולבעלי נכסים

טיפוח סביבת הנכס הוא חיוני לשמירה על ערך הנכס ואיכות החיים של בעלי הנכס.
לכן שירותי גינון נחשבים חלק בלתי נפרד ואף חיוני במסגרת שירותי ניהול ואחזקה.
שירותים אלה כוללים תחזוקה שוטפת של הגינה, טיפול במערכת ההשקיה, שתילת צמחים עונתיים לפי הצורך ולפי דרישת הלקוח, גיזום תקופתי ועוד.

שירותי אבטחה

שירותי אבטחה ושמירה נחשבים נחוצים בבנייני מגורים, מסחר וציבור מסוגים שונים.
כאשר שירותים אלה ניתנים על ידי חברת ניהול ואחזקה, הם מתבצעים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום ומנוהלים על ידי צוות ניהול מקצועי, המספק לצוות האבטחה והשמירה הכשרה מקצועית, ליווי, פיקוח, ציוד, מדים ועוד.

ניהול כספים

תקציב ניהול נכסים ובניינים עשוי להיות נושא מורכב - בהתאם לרמת התחזוקה והטיפול הנדרשת סביב הנכס ולדרישות הלקוח.
בבניין משותף ניהול התקציב כולל ביצוע גביה מהדיירים, נוסף על פעולות ניהול תקציב נוספות, כמו חלוקת תקציב שנתית לפי הוצאות שוטפות וכן שליטה על כספים נותרים לצורך השקעה בטיפוח הבניין או תשלום על הוצאות בלתי צפויות.
טיפול בתקציב הנכס עשוי לכלול גם עבודה מול ספקים כדי להשיג את המחירים הנוחים ביותר, תיוק קבלות וחשבוניות, תיעוד הוצאות והפקת דוחות תקופתיים לצורך שמירה על שקיפות מרבית מול הלקוח.

ניקיון חניונים

חניונים של מבני מסחר וציבור הם חללים גדולים ומורכבים, שיש חשיבות גדולה לשמירה על הניקיון והתחזוקה שלהם.
מקומות אלה מקבלים פעמים רבות את פני הנכנסים לבניין והם צריכים להיראות ייצוגיים ומכבדים.
בנוסף, בגלל אופי הקרקע והשימוש בחניונים ציבוריים יש לעשות שימוש בחומרי ניקוי מקצועיים וציוד ניקיון מקצועי, בעזרת צוות שעבר הכשרה מתאימה

מחפשים חברת ניהול? בואו נדבר

חברת דיירקט נדל"ן מספקת מעטפת מלאה של שירותי ניהול ואחזקת מבנים ונכסים, תחת קורת גג אחת עם כל מה שקשור לעולם הנדל"ן בישראל. 
בואו ליהנות משירות של צוות מנצח, משרד מוביל באזור חיפה ומגוון שירותים שקיימים כדי לתת לכם את הטוב ביותר.